....KLIK KLIK KLIK...

Tuesday, September 28, 2010

Janjiku Padamu..


Salam sejahtera wahai rakan blogger yang disayangi..
Banyak hari dah Rawshade menghadapi masalah internet..
Tapi janji tetap janji..
Entri yang lepas Rawshade dah janji nak 'bentangkan' siapakah nama artis tersebut..

Rawshade sempat ke rumahnya pada hari raya..
Dia ni belum masuk Tv lagi tapi baru nak cipta nama..
Diorang ni artis berkumpulan yang diberi nama ELHAM..
Album diorang dijangka keluar dipasaran hujung tahun ini..

Klik sini untuk melawat blog Kumpulan Elham..

Rawshade kenal sangat lah dengan vokalis Elham ni..
Kami kawan rapat dari kat kolej lagi..
Dok satu rumah sewa..
Yang pakai cermin mata tu Norman,pastu Hasbi,pastu Firdaus,pastu Jundullah..

Haa.. Alhamdulillah.. Tertunai jugak janji Rawshade pada anda semua..
Lupa nak cakap.. Album diorang ialah 'Satu Destinasi'..
Nanti dah keluar album tu pakat2 la kita beli..
Saya yakin lagunya memang best..

Lupa lagi nak cakap..
Kawan karib Rawshade namanya Jundullah..
Alaa.. Yang chubby skit tu.. (^_^)
ok la.. Dah habis dah benda nak cakap..
Blogwalking la plak... Terjah nuff..haha

1 comment:

It's Me said...

oho....kumpulan nasyid baru yer....kawan2 rawshade.....tolong pomote free lagik.....untung kumpulan Elham ada kawan cam awak yer.....

nanti kalo album dah release kasik tahu yer....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails