....KLIK KLIK KLIK...

Sunday, September 19, 2010

Rawshade beraya kat rumah artis??

Salam geng-geng blogger..

Agaknya apa la yang korang tengah wat sekarang ni kan??
Hari ni tak banyak Rawshade nak cerita..
Cuma keliru dengan keadaan cuaca..
Adakah Hujan dan Panas ditakdirkan datang sekaligus??

Pukul 3.29 ptg tadi Rawshade wat temujanji dengan seorang kawan di Tikam Batu..
Tempat Rawshade Daerah Yan..
Ambil masa dekat sejam gak la nak sampai..
Masa nak keluar rumah hari mendung jer..

Baru jalan tak sampai 9km hujan mula turun renyai-renyai..
Rawshade singgah berteduh kat tepi kedai runcit jap..
Dalam 7minit Rawshade teruskan perjalanan tapi hujan masih turun..
Nasib baik bawak sweater..

Lepas jalan dalam 10km hujan takde langsung..
Jalan raya pun tak basah..
Pelik?? tak la.. Biasa la tu..

Tapi...
Baru baru sampai separuh perjalanan..
Hujan turun balik.. Agak lebat..
Sampai la kat Tikam Batu..
Fuhh.. Akhirnya sampai gak ke destinasiku..

Sekarang ni kat rumah dia lagi..
Dia ajak bermalam kat rumah dia..
Nak berkenalan dengan dia??
Terkenal sangat ke kawan saya ni??

Haa..
Memang sekarang ni dia tak dikenali lagi..
Tapi dalam bulan Oktober/hujung tahun ni album dia akan keluar di pasaran..
Sapa eik dia ni...
Jeng jeng jeng... Suspen la tu..
Artis ker?? Ariel peterporn ker?? Siti Nordiana ker?? Allahyarham Tan sri P.Ramlee??
Semua nya salah!!!

Nanti Rawshade akan 'bentangkan' siapakah artis tersebut..
k see u...

Label :/ Hujan,,Panas,,Tikam Batu,,Daerah Yan,,sweater,,album,, Ariel peterporn,,Siti Nordiana,,Allahyarham Tan sri P.Ramlee,,artis

1 comment:

CgMas said...

Hmmm.. kena tunggu la 5 hari lagi... @ lebih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails