....KLIK KLIK KLIK...

Saturday, July 31, 2010

Award dari FBI

Contests + Award Wow Berbaloi

Hai Korang,Pagi ni I've something to give to you all.Ok,jangan berebut,semua akan dapat punya.
Award ni FBI nak bagi kat orang-orang yang FBI kenal.Wow ada 3 trofi kat sini jadi bermakna 3 people jer lar yang akan di-tag betul tak? Tapi FBI nak tag lebih daripada Itu.


WARNING
BEFORE LETAK AWARD NI DALAM BLOG KORANG,KORANG WAJIB JAWAB SOALAN-SOALAN YANG BERIKUT.

1) APA YANG MEMBUATKAN BLOG ANDA MENJADI ISTIMEWA?
=Sebab blog saya hanya mengisi benda2 yang berfaedah.. Sebab tu la blog saya amat istimewa.. Setiap hari saya buka blog.. Blog ni dah jadi macam diari hidup saya..

2) APAKAH HOBI ANDA
= Hobi?? Actually x de hobi sgt pun.. Kalau ada masa terluang saya akan buat apa yang dirasakan perlu untuk mengisi masa yang ada..

3) NAK SIMPAN KAT MANA AWARD NI?
=Nak letak dalam blog ni la.. Kat mana lg.. Nak letak kat tepi bagi semua orang nmpak tp x leh wat pun?? WTH??


4) SAYANG TAK KAT FBI?
= Sayang macam mana?
Waahhh... 2 soalan sekaligus.. Saya ni laki so x leh la nak sayang lebih2.. X sanggup nak jadi G_ _.... Haha... Tapi sebab FBI dah bg award ni saya amatttttt sayang kat FBI.... MMMuuuuuaahhhh....
5) Slogan...
Saya minat akan award ini kerana....
(Tidak melebihi 25 patah perkataan)
Award ni award yg 1st saya dapat.. Sama la mcm org yg 1st datang dlm hidup kita.. Mesti la kita sayang.. Jaga elok2.. OOpppsss.... Dah ckup 25 patah perkataan.... BTW.. Thanks so muchy to FBI...

6) Tag 3 people that you know Must take this award.


Sponsored : FBI (WAJIB DILETAKKAN DISETIAP BLOG YANG RECEIVED AWARD INI)
MY BLOG:(YOUR URL) AND Bila sudah siap menjawab soalan-soalan itu,tinggalkan komen korang kat entry ini,supaya senang FBI nak tengok Slogan Siapa yang paling menyerlah.

2 comments:

terokai seni said...

banyak lagi tempat bule tepek tu...

Ana syaiza - chan said...

raw....nape shoutbox kamoo tuh ceja x leh bkk ek?? settingkn semula k shoutbox tuh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails