....KLIK KLIK KLIK...

Friday, July 30, 2010

DAPAT AWARD DARI FBI

Nak minta tolong sesape tolong ajar jap cener nak amik award..
Acctually Rawshade baru lagi dalam blogger..
Malu nak cakap tapi sampai bila harus ada rasa malu..

Macam ni ker cara ambik award??
Nape tak leh letak kat tepi??
Sesape yang boleh tolong silakan la..
Nak jugak kumpul award macam orang lain..

daripada : (Hamba Allah yang ingin mengetahui..)

3 comments:

amirasyraf said...

hai rawshade...try tengok kat sini.
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=4400106328647483342&postID=5196134032089631575&isPopup=true
From:FBI....

syaiza - chan said...

ermmm..ssh sngt save then upload je blik award tuh...lau dia ada bg HTML baru copy n pste kat entry tuh...phm x ?? huhu

syaiza - chan said...

ermmm....xphm yg part mne??
huhuhu..shoutbox kamoo tuh sy click2 x kuar larr..sshnyew...huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails