....KLIK KLIK KLIK...

Sunday, November 7, 2010

Hari Terbuka TUDM di Butterwoth (6 November 2010)

Pada 6 November TUDM (Tentera Udara Di-Raja Malaysia) mengadakan Hari Terbuka
yang mana terdapat pameran seperti Jet,Helikopter,Kapal Terbang dan macam-macam lagi laa...

Sempat juga Rawshade bertandang ke sana walaupun hari panas terik (tengah haqhi qhembang) orang Kedah cakap..
Dari Kapal Terbang kecil sampai la Jet besar.. Semuanya ada...
Yang hairan nya orang ramai bukan nak tengok sangat kapal terbang.. Semua pakat berteduh bawat sayap
kapal terbang.. Semua Jet dan Kapal Terbang penuh kat bahagian sayap.. Ada yang dok ramai2 makan nasi..
Hahaha...
Bahagian punggung Jet pun jadi tempat berteduh jugak.. =)
Teringin nak naik Kereta Kebal tapi budak2 penuh dalam tu.. Semua nak rasa..
Padahal budak2 tu bila besar nanti pun leh naik lagi.. (kalau ada lagi hari terbuka setiap tahun)
Diorang x hormati golongan tua.. =)

Tu ja la.. Nak crita.. Malas nak karang panjang2.. Cuma nak merungut sikit..
Minggu ni Kutipan 25sen dari nuff teramatlah sikit.. Waaaaaawaaaaaaaaaawaaaaaa...
Dah tak da orang yang sudi klik kaa??


13 comments:

nadya said...

weh.. ingtkan p jom heboh ka...

ZaCKiR said...

upload jg akhirnya, aku nk upload gak, tggu...

krole said...

wuahhh best2...x ajak krole p pon..uwahhhh!!!

caliph shuriken said...

depa pakat bteduh bwh sayap, ha3...

amira said...

huyyyooo... best nyer..

RoSs_NiE said...

eh..sy pun pegi jugak semalam

mizzapple said...

wah! bestnye.
tp xsmpat g pn.

Seri Bahasa said...

kalau dia bawa kita naik jet pejuang tu kan best

TiKa LEh said...

sian org tua disisihkan..hahah,,,

apik pehe said...

hahaha..try la naik jugok kete kebal tuh..biar lah aper org nk kater..janji kiter merasa..hahahha

nur said...

bestnya.. nak try naik kete kebal jugak
ALL IN ONE

Affan Ruslan said...

wah macam best je.
ko anak tudm ke?
aku ada kawan bapak die ngn tudm lah, pnh dok kem butterworth rasanya. skg dok tudm subang. kalau ko anak tudm mungkin kenal lah. hehe

i am S!L4H.. said...

haha klaka la bteduh bwh sayap..
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails