....KLIK KLIK KLIK...

Thursday, July 8, 2010

NeGeRi KeDaH YaNg AmaN

Sekarang ni saya berada di tanah air ku.. KEDAH DARUL AMAN..
Kat rumah tak da internet so terpaksa la datang cc..
tak leh la datang selalu..
Kalo kat rumah sewa ok jer sebab internet 24jam ada..


Sekarang ni tengah cari kerja kat kawasan Yan ni..
Tapi kalau tak da jugak terpaksa la guna planning lama..
Pegi Kuala Lumpur kerja kat sana..
Kawan ada boleh tolong ejas kerja..

Hari tu balik Kedah dengan motor sorang2 ja..
First Time plak tu..
Mula2 rasa takut tapi lama2 rasa seronok plak..
Naik bukit turun bukit..

Banyak kenangan sepanjang perjalanan dari Kelantan ke Kedah..
Jumpa polis tengah jalan.. Singgah mandi sungai kat tepi kawasan reakreasi..
Sampai ja umah demam selsema 3 hari..haha
Sekarang dah sihat sikit..

k la dah nak abis masa dah ni.. nak blog walking sambil klik2..
duit dlm akaun nuff pun dah nmpk mcm bertambah..huhu

2 comments:

amira said...

ooo?? Yan?? sy kat SP..so x jauh sgt la dr rumah..
lalala~~

MiSs TOrA said...

hehe org kedah ek..meh beli celcom broadband kt celcom ct plaza murah srkg tgh promosi x pyh p cc dah :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails