....KLIK KLIK KLIK...

Friday, July 2, 2010

LAGI-LAGI BERUANG..



Kawan2..
Hari ini Rawshade nak tunjuk sesuatu..
Nak tunjuk apa eik.. Hmm..
Jeng jeng jeng..




Apa tu?? Bear?? Haha... Kalo kawan2 nak tau itu la Bear Celcom yang Rawshade redeem kat Celcom Centre hari tu.. Dulu ada satu.. Pastu 2.. Sekarang dah tiga..
Tapi kan.. Bila Rawshade susun Bear ni elok2 mcm ni baru Rawshade teringat pada suatu gambar yang ada dlm PC Rawshade.. Nak tgk tak..
Ni haa..

Mcm sama kan??
Dulu mmg Rawshade teringin nak ada 3 ekor kucing biru tu..
Tapi sekarang mcm dah jd kenyataan plak..huhu

Tak tau nak citer pe lg dah..
Esok plak la sembang lg..
Nak blogwalking plak..

6 comments:

tomo said...

Udah polo dl gan

mr kay said...

pagi tadi dapat msg.

suruh datang celcom centre, abis beruang ni. isnin ni baru amik kot.

pe requirement nak dapat beruang biru ni? tau2 je dapat. huhu.

miSs hana said...

nak satu!!! comel nye!

PUPUT said...

comeinyer kucing biru tu..cam doraemon lak...hehe...

jerung darat said...

cmne nk dpt kn beruang tu. . .cm best je nih. . .

eryn nazri said...

comel comel comel :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails