....KLIK KLIK KLIK...

Thursday, August 30, 2012

Dah Setel Semua!!

Akhirnya.. Selama 3 hari bertungkus tungkus dan berlumus lumus dapat gak la setelkan keja..
So aku dah berjaya diserap ke jawatan kontrak ker?? YES/NO

Jawapannya ialah YES..hehe

Indahnya rasa hari ni.. Senyum tak habis2.. Kejap2 buka laptop tengok www.mudah.my kejap2 tengok http://www.peroduapromosi.com/ dan tak lupa jgk la http://mybestcardealer.wordpress.com
Ini semua laman web yang aku rajin tengok.. So apa maksudnya?? APA??? AWAL SANGAT??hehe..
Bukan sekarang la.. Lama lagi..

Minggu depan dah gi kursus..
Tapi sebelum tu leh jalan2 dulu dengan yang tersayang..hehe... (0_0)
Tak tengok wayang pun takper..
Asal dapat jumpa pun dah  ok..
I rindu u tau.. U macam mana??

Petang ni kena gi S.P lagi hantar borang kontrak ni kat umah KJ
Sebab minggu depan dah kursus susah dah nak gi hantar..
Sekarang dah boleh mula kemas barang..
Apa yang tak cukup boleh gi beli petang ni..

Malam nak study sebab kat kursus nanti ada ujian..
Arap2 la lulus..
So sekarang time to rest for a while la..
Petang nak jalan jauh lagi..

2 comments:

Si PeNCaRi KeBeNaRaN... said...

tahniah rawshade

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails