....KLIK KLIK KLIK...

Sunday, October 10, 2010

Petua Yang Agak Mujarab



Ehem-ehem..
Dah seminggu rasanya x buka blog..
Bukan apa.. Terlalu sibuk sampai tak sempat nak online..
Rasanya takde apa nak citer sangat..
Tapi tetap nak berkongsi sesuatu dengan anda..
Jom layan petua-petua hebat yang telah menjadi salah satu faktor ramai yang berjaya dalam hidup setelah mengambil satu atau hampir ke semua petua di bawah.
(Sebarang kerosakan atau gangguan kesihatan tidak akan ditanggung oleh
pihak penganjur
)

Petua Cepat Dipinang - Banyakkan Meminum Air Pinang


Menegangkan Kulit Muka - Stepler Tempat² Yg Kendur Tue..

Menghilangkan Cagu - Potong Jari Yg Kena Cagu Tue...

Menghilangkan Bau Badan - Berendam Dalam Minyak Wangi

Melembutkan Rambut - Rendam Kepala Dalam Air Menggelegak...

Melentikkan Bulu Mata - Pakailer Bulu Mate Palsu...

Melebatkan Rambut - Cari Baja Rambut...

Mengurangkan Dengkur - Kurangkan Tidur..

Menghilangkan Ketuat - Potong Dgn Pisau Cukur Cap Buaya....

Mengempiskan Perut - Jgn Makan & Jgn Minum...

Mengekalkan Kecantikan - Kekalkan Mekap, Jgn Basuh2...

Menyegarkan Mata - Tuang Eye Mo...




Mengelak Rambut Gugur - Lumur Dengan Gam Gajah...

Menghilangkan Kelemumur - Gunekanlah Syampu Rejoice..

Menurunkan Berat Badan - Turun Ikut Lif

Mengatasi Tumit Pecah - Jalan Berjengket-Jengket

Memerahkan Bibir - Pakai Lipstick arr..

Menghaluskan Kulit Muka - Gosok Dgn Kertas Pasir

Menaikkan Seri Muka - Makan Kuih Seri Muka Sambil Naik Tangge..

Menghilangkan Bau Mulut - Minum Minyak Wangi

Menghilangkan Lebam Di Mata - Elakkan Dari Kene Penumbok..

Ahha.. Itu dia serba sedikit ilmu yang dapat dikongsi dengan anda semua malam ini..
Walaupun nampak bodoh/hodoh/teruk tetapi ilmu ini amat logik dan hasilnya pun lumayan..
Selamat Mencuba!! Chaiyok-chaiyok!!

7 comments:

zaL_cdpx said...

wauuuu..., bestnyer petua dia !!!!!

grenti mujarab nie !!!!!

tuan2 dan puan2 hrus mncubanyer...kihkih~

EzzEddin said...

tuan blog dah cuba ke petua nie... hheheh

Kalamhati said...

ahahahadeh sabo je..excited giler memula tgk tajuk entry..=p

Natural Self said...

hehe...tuan blog dah sapu ke dengan kertas pasir tu,nk guna yg halus ke kasar.

bdk johor said...

peh!! bagus lar lu punye petua ni. hahaha

Muhammad Zakir aka Hamba Allah said...

petua mujarab ni hehehe

ISMEATIQ said...

bgus ah petue ne..nk share2 leh x?..^.^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails