....KLIK KLIK KLIK...

Sunday, October 24, 2010

Hagemaru versi Rawshade 03



Hai Hagemaru..
Ting Ketingting.. Bunyi apa tu??
Hagemaru : Bunyi duit syiling agaknyer..

Rawshade : Mana dapat duit banyak2 ni??

Hagemaru : Ada la wat niaga-niaga sikit..

Rawshade : (dengan wajah tertarik) Wahh wahh wahh... Niaga apa tu??

Hagemaru : Kalau nak tau tengok kat bawah ni haa..

ANTI-RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER

Apa ni?? Haa.. Disamping Rawshade menghasilkan cerita-cerita santai kali ini
Rawshade&Hagemaru nak wat niaga sikit.. Niaga kecik2 ja..
Jom la baca entri ni sampai habis eik..

Haa.. Ini laa benda yang dimaksudkan tu..
Ok jom tengok sikit apa latar belakang & depan benda ni..
ANTI RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER

Secara efektif dapat menghilangkan gejala-gejala seperti sakit kepala, insomnia dan rambut gugur.


ANCAMAN RADIASI REKAAN MANUSIA YANG MERBAHAYA

ANCAMAN DUNIA MODEN YANG SEMAKIN MEMBIMBANGKAN.!!!
( HANDPHONE, COMPUTER, COVERAGE ANTENNA etc.)

KESAN RADIASI:

- Keletihan
- Masalah Tidur
- Hilang Tumpuan & Daya Ingatan
- Kanser
- Penyakit Kardiovaskular
- Masalah Metabolik
- Tidak Bertenaga
- Tekanan Psikologi & Fizikal



CIRI-CIRI ANTI RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER:-

  1. Menyerap dan memindahkan gelombang sinaran elektromagnet dengan menggunakan bahan-bahan khusus dan mengurangkan kecederaan radiasi telefon pada otak manusia 96.43%
  2. Memanjangkan hayat perkhidmatan bateri dua atau tiga kali ganda
  3. Cepat dan menjimatkan kos 50% daripada waktu pengisian
  4. Melanjutkan kapasiti bateri dan memanjangkan had penggunaan, 2- 5 kali


FUNGSI DAN KEBAIKAN ANTI RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER:-

* Meningkatkan tenaga dan keceriaan
* Melindungi diri anda dari radiasi
* Menguatkan tenaga batin
* Menguatkan sistem pertahanan badan
* Memulihkan kesihatan badan
* Mengurangkan tekanan
* Tidur yang nyenyak dan tidak berdengkur
* Meningkatkan daya ingatan
* Daya tumpuan yang tinggi serta minda yang cergas
* Membaikpulih ketenangan mental


**ANTI RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER diperbuat daripada bahan galian semulajadi yang mengandungi Trace Element.

**ANTI RADIATION & BATTERY SALVAGE STICKER mudah diguna, disimpan didalam saku, beg tangan, lekat paada telefon bimbit dan lain-lain. Ia boleh disimpan di bawah bantal untuk tidur lebih nyenyak.


STICKER ION BIO-ENERGY
STICKER KESIHATAN KELUARGA ANDA

W. RM 20
E. RM 25


Hagemaru : Haa.. Apa lagi kawan2.. Benda untuk kesihatan tu.. Tak rugi pun
labur sikit duit untuk kesihatan kan??

Rawshade : A'ah.. Btul tu.. Rawshade pun dah mula pakai hari ni.. (^_^)

Hagemaru & Rawshade : Kalau ada yang nak beli sila tinggalkan komen atau mesej jer kat handphone Hagemaru +6013-3780052..

Sekali lagi nak bagi pesanan.. Tak rugi pun labur sikit duit demi kesihatan kan??huhu..

4 comments:

Wawa~* said...

mnarik gk ni.. ;)

muchas luvas, wawa~* secretwhisper.net

Asma Jalalyna said...

heheeee... i da pakaiii... jom promosi sama2...

http://rannia83.blogspot.com/2010/10/extreme-dynamic.html

jom follow saya... i follow u k...

Ayna Tan said...

yup..x salah utk melabur utk kebaikan..
terima kasih skali lg.
maklumat yg berguna.
^_^

Amy Syaquena said...

SALAM...

DROP HERE BACA NETRY AND FOLLOW..JEMPUT KE SINAR RAUDAH YE

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails