....KLIK KLIK KLIK...

Wednesday, August 25, 2010

SORAFUNE (MY BOSS MY HERO)








Haa... Hari ni Rawshade nak mendendangkan sebuah lagu dari Nagase Tomoya..
Lagu ni dalam citer My Boss My Hero.. Best giler citer ni..
Citer pasal Tornado Makio (Nagase Tomoya) nak dipilih jadi ketua yakuza..
Tapi malang nya dia terlalu rendah pemikiran sampaikan nak mengira pun x pandai..
Kelebihan dia cuma boleh berlawan..
Sedangkan adiknya seorang yang bijak tapi tak tau nak berlawan..
Jadi ayahanda Tornado ni paksa dia ke sekolah balik walaupun umur dia dah 27.. kalo x silap..
Tapi dia ngaku umur dia 17tahun..huhu

Saksikanlah detik2 mendebarkan dan pelbagai komedi menarik!!
Amat menarik sampaikan saya masih lagi tengok citer ni walaupun dah banyak kali tengok..
Dah 4 kali tengok citer ni..

Korang tengok la... Confirm menarik!!

2 comments:

Dhiaqiud said...

dh tgk cite nih..suke tgk makio yg suke wat mcm2 expresi muka..

encHIx laNDax said...

Fav gua!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails